torsdag II

dagen har bjudit (efter att ja skrev förut) på fika hos mormor och morfar, äventyr på blocket.se, återförening med Mandis som snart flyttar :( och emelie som tittade förbi och nu på slutet har ja tagit mig en dusch hos rille, och är redo för morgondagen!

jo, alltså som nivet (?) så har ja fått resna ut en hel jävla massa saker från min garderob efter att ja kommit hem, för att få plats med mina 46kg som faktiskt mestadels var kläder och skor! jag behövde rensa ur lite gamalt. fick tips av moster om att lägga upp det på blocket. så det gjorde jag. och vipps, bara några timmar senare är det två olika människor som vill köpa mina saker. helt otroligt. bra. jag blev mycket glad. dels över att det funka, men också för att jag får lite pengar för det istället för att behöva slänga iväg allt.

föresten på lörda blire inte strömstad (igen) med lisa. vi tar en örebrosväng istället. tror det kommer bli minst lika bra det. när det regnar går man hellre inomhus och shoppar än sitter på en klippa i regnet. eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att det funka med blocket. jag eller iallafall min arm är med på blocket. ha det så bra kramar

2009-08-17 @ 21:56:00
Postat av: Anonym

va kul att det funka med blocket. jag eller iallafall min arm är med på blocket. ha det så bra kramar

2009-08-17 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0