är inte det godaste ..

.. bambuskott så säg!
blev hungrig och öppnade en bur bambuskott och skivade en påse färska champinjoner, guuuud  va gott!
det är meningen att vi (jag och lisa) ska ut idag! i hela göra-mig-iordning-processen har jag inte kommit längre än att ja har målat naglarna. bravo. men snart så ..

lindex idag mellan 9 och 18, gick hur bra som helst, förutom en gång när en kille skulle handla och nått hände och blev fel, så det kändes som om han trodde att jag va nervös för honom eller nått, det blev så dumt. "så får du 41 kr tillbaka" och så ger jag 20.50, HALLÅ?! bland annat.

igårkväll hos frida va hur trevligt som helst, paketöppning och god mat, eller aa, sådär god mat, vi beställde pizza :p jag provade en ny med tonfisk, den va inte så god alltså ..

nej nu ska ja kolla va man kan ha på sig ..
bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0