16 februari

hej igen.
kommer precis ur från ett allt för vamt bad. första gången jag badar på huuur länge som helst.
alltså i badkar :p det va skitgött, men somsagt för varmt. boken som jag skulle läsa fick jag använda som fläkt och jag gick upp efter 20 min? nu är jag röd som en kräfta och har smört in mig i diverse lotions.
dagen spenderades ju på/i brent cross med fisen (lisa). jag köpte en klänning, en väska, lite hårsnoddar och spännen och på vägen hem köpte vi lite frukt och godis. och hårfärg. jag ska bli ljusare är det tänkt. jag får väl boka tid hos en frissör om det går helt åt pipan, men ja tror det blir finnemang. måste upp till primark imorgon och köpa en handdukt, vill inte förstöra en av deras med hårfärg liksooooom.
imorgon och på onsdag jobbar lisa hela dagarna så jag kommer vara helt ensam båda dagarna :p men jag tror allt att det kommer gå bra.
nej nu ska ja dra på mig ett par mjukisbraller och gå ner och göra mig lite pasta.
nati natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0