alla hjärtans dag ..

halloj!
idag vaknade jag&lisa av att ollie knackade på dörren och ivrigt berättade att han fått ett alla hjärtansdag kort av en hemlig beundrare, klockan var halv 10 och brevet va från susie, mamman. detta vet dock inte ollie, han tror att det är från en tjej som heter billie :p hoho lillplutten. själv så fick jag en alla hjärtansdag-klubba haha, men det va ju snällt gjort av dom! 
efter några timmar åkte jag och lisa till camden för att gå på marknaden där. fast jag va nära på att bara komma dit själv, utan lisa. när vi kom fram till tågstationen så var vårat tåg redo att åka så jag sprang, såklart. lisa gjorde inte det, tror ja. jag kom in, dörrarna stängdes, lisa stog utanför !!!! HAHA båda bara skrattade. vad skulle vi göra? haha jag ringde lisa och båda bara skrattade, vi kom fram till att ja skulle gå av nästa station oh vänta på nästa tåg, som lisa skulle hoppa på. en kvart senare var vi påväg, båda två!
jag var redo att ge camden en andra chans och det blev bättre måste ja säga, jag vet inte om det va för att ja lyckades pruta på min&lisas tröjor eller pga av de stora munkarna, men bättre var det. efter att vi ätit mat så åkte vi in till oxford oh tog sikte mot primark. jag köpte strumpbyxor och en eyeliner. wihu.
ikväll ska ja till lisa och vi ska göra lasagne, utan pastaplattor .. hmm. men vi köpte annan pasta så det kommer nog bli precis gör bra ändå! och så har vi hyrt två filmer också.
hoppas ni får en fortsatt trevlig dag mer era kärlekar !

och svar till jenny:
han va lite nervös inför sprutan och hoppade till lite lätt när det var dax men han fick slippa simningen och så fick han godis eftersom han varit så duktig, så han tyckte nog att det va toppen!


min kärlek:


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner ju att jag måste ju faktiskt försvara mig och säga att: jag SPRANG ner för trappen till tåget jag också, jag höll dig till och med i armen för att inte springa i motström vid alla tågresenärer som var på väg upp för trappan. Frågan för är bara vad som hade hänt om jag hade hållt kvar i din arm då du hoppade in i tåget och inte jag, hade jag fått åka med utanför tåget då eller hade jag fått komma med då?! Det är frågan för...

2009-02-14 @ 21:30:11
Postat av: Mormor

Hej !



Hej igen jag ser att du har det bra fint kort pa Rickard, vi har det fortfarnade skont har en vecka kvar

Kram Mormor o Morfar

2009-02-15 @ 03:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0