Brent Cross

igår va vi som sagt på ett museum, där vi va i 3 minuter, så bra var det. efter det gick vi till Mc Donalds, slängde is oss en hamburgare och gick till den svenska butiken. vi kom dit ca 1 minut i 4, gissa när dom stängde? jo 4. men vi fick gå in och shoppa en snabbis. själv så köpte ja svenskt godis för ungefär 120 kr och jag har faktiskt en massa kvar också!
efte det så gick vi till svenska kyrkan där vi smakade på vårat godis och spelade spel. kl 6 var det repris av melodifestivalen som vi kollade på medans vi drack ett glad vin. är inte svenska kyrkan ett härligt ställe så säg. haha.
idag vaknade kl 9 hos lisa, av att hennes telefon ringde, det var hennes au pair-mamma som ringde från deras "sommarhus" och sa att städerskan står utanför och skulle vilja komma in. vi hängde ju på kedjan igår så det blir svårt för henne att komma in, även fast hon hade nyckel. lisa sprang ner och öppnade och vi var ju så gott som vakna! men det va inte så dumt att gå upp i någorlunda tid för en gångs skull.
idag ska vi bege oss till brent cross, ett shoppingcenter. jag ska möta lisa om en timme ungefär och innan det ska jag göra mig iordning och mata katten.
hoppas ni har haft en bra helg och att ni är redo för en ny vecka, för det är jag
heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0