dagen efter

hej&godmorgon!
nu har jag jobbat klart, för idag :D
jag har redan jobbat ihop mina timmar för denna vecka så nu är jag nästan helt ledig.
Jag ska till badhuset vid 5-6, för ja vet att dom tycker det är roligt att ha någon att leka med i vattnet och så jobbar jag imorgonbitti. imorgonkväll ska ja babysitta också, men jag är nästan ledig :p
det är ju bara lite på morgonen och lite på kvällen. jag behöver inte gå till badhuset om ja inte vill men lisa börjar ändå jobba vid 5 så då kan ja lika gärna hänka med fmailjen till badhuset.
idag skulle ja vilja in till stan, köpa lite krimskrams, men det blir nog imorgon. för idag blire mys med lisen fisen. hon slutar vid 11 och då kommer hon förbi här och vi går nog och köper oss något trevligt.
så vi hörs lite senare. adios

det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla om räven var kvar .. det var den inte, undra hur det gick för katten :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0