Everything will change, but love remains the same

hejhej
har precis jobbat klart för morgonen och idag var det allt bra segt. fanns inte så mkt att "göra" denna morgon så det blev lite onödiga grejer som blev gjorda, fast som behövdes göras ändå .. krångligt men aa.
kl 11 kommer lisa hit och vi åker till westfield på en gång.. ska kolla lite mer noga på vilken buss vi ska ta så vi inte hamnar någon annan stans.
det är en &enhalv timme kvar och jag har ingen aning om va ja ska göra ..
göra sig iordning tar ju en kvart eller nått, jobbigt att vänta på att få stressa :p
ikväll ska ja vara barnvakt och på lördag ska vi ut. imorgon på dagen vet jag däremot inte vad vi ska göra .. men vi hittar allt på något. imorgon har jag förövrig varit här 4 veckor, en månad. fast egentligen blir det väl en månad den 10onde men aa det är ju bara några dagar ifrån. jag är så himla stolt över mig själv !!!
och till er som inte trodde på mig: ta en titt på era egna liv en sväng vettja

Erik Hassle - Hurtful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0