graow

hej igen
målarna har precis gått och jag ska gå ner och laga lite mat tänkte jag.
det blir nog någon typ av wok idag känner ja på mig.
"shoppingturen" idag var positiv och jag behövde bara ringa lisa ca 3 ggr och fråga vart jag var, vart ja skulle eller hur ja skulle hitta till något annat. känner att ja börjar få kläm på dethär nu.
efter denna veckan är det föresten ingen shopping för mig tills amanda kommer. ska faktiskt försöka hålla löftet. ett till löfte, eller mer .. en ny sak i mitt liv, är att ja och lisa (och kanske julia) ska börja ha tränings-torsdag plus en till valfri träning i veckan. wihu. eller nått. ni som känner mig vet ju att jag egentligen är för lat för att ens ta på mig träningskläder meeen vi får väl se. får ta att fixa några skor att springa/gå/träna i denna vecka då pga mitt shopping-stopp som börjar nästa måndag.
nu ska jag köpa mat, köpa mjölk och fixa med håret.
ni kanske kan få en för och en efter-bild.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0