grattis rille

hejhej
igår var det så himla roligt.
julia underhöll både mig och lisa och jag har aldrigt skrattat så mycket på en kväll ute tror ja.
när vi kom fram till tigertiger så kom ja p åatt ja inte hade några pengar eftersom ja lämnade plånboken hemma, och mitt legg !!!! aaaa va gör vi nu? då får vi åka hem då!? nej, ja tog julias legg och hon hade sitt pass. jag gick in en stund innan dom och 5 minuter efteråt såg ja deras små huvuden vid ingången.
3-4 dansgolv och massa olika musik. toppen!
idag vaknade vi runt 1, alltså ganska nyss. lisa håller på att ta på sig och jag ska göra detsamma.
vi ska till ikea och äta lite svenskt tänkte vi. det blir en slappardag på ikea. ikväll blire melodifestivalen i svenska kyrkan så vi åker nog direkt dit efter ikea.
ojojoj imorgon kväll kommer familjen hem, då har det gått en hel vecka sen dom åkte, tiden går fort när man har roligt.
nej nu ska ja gå här.. ha en bra dag!
speciellt rille som fyller 20 idag! grattis my s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0