hippo

hejhej
igårkväll/natt va ja uppe och väntade på familjen. jag behövde ju inte men jag kände för det.
dom kom hem typ 00.30 och jag gick och la mig nästan en timme efter det, snacka om att jag var trött när klockan ringde imorse! så ikväll blire nog tidigt i säng för lilla mig.
vi hade typ ingenting hemma att äta til frulle idag, eftersom brödet tog slut innan jag han få tag på en stackars brödskiva. jag rostade istället pitabröd och smaskade i mig ett sånt med smältande smör inuti. mumma ska ja tala om!
ska snart, om en halvtimme ungefär, möta upp lisa för en rask promenad. det är dax att börja nu nivet.
från&med idag ska ja träna mer, äta godis endast fre-sön och inte slösa en massa pengar på onödiga saker, okej!?
jag ska stoppa undan det godiset jag har och byta ut mot kex, vilket måste vara bättre att snaska på? kexen har jag redan köpt, så inga pengar på det inte (denna vecka)
jag känner mig lite grann som en .. flodhäst förtillfället, måste. börja. träna.
fy va plöffsi ja känner mig, inget ni därhemma någonsin kommer få se dock! (förutom kanske amanda då)
hoho nu ska ja surfa vidare, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mormor

hej har kommit hem till kylan idag från 37 grader till minus 2 hoppas du inte handlar ihjäl dig många kramar från 2 negrer.

2009-02-23 @ 16:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0