IIIIIIIIIIIIIIIIIIH

okej, det är lite sorgligt det jag kommer skriva nu. jag är ganska ivrig att få fram det och jag vet att lisa kommer skratta när hon läser detta. inte för det som hänt utan för ja ... jag vet att hon kommer skratta iaf
när hon sov över hos mig i lördags så vaknade vi båda två av att det lät på gården kl 03.15. jag trode att det va lisa som andades konstigt eller hade näsan full med snor som for in och ut men nej. det lät som något djur, en fågel eller katter som bråkade eller nått. inte ett argt läte utan ett plågande och skrikande ljud.
nu hörde jag det igen, och jag kollade ut genom fönstret! en räv som jagar en katt. räven verkar även smaka på katten eller något för jädrar vad den skriker. jag knackade på fönstret för att skrämma bort räven men lyckades inte. nu ligger det en stackars katt i buskarna och vågar bärgis inte röra på sig. om den ens kan röra på sig.
nu vet jag iallafall vadtusan det är som låter !!!
(stackars katt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0