kräks

hejhej
jag kan ju börja med att berätta om den mycket trevliga gårkvällen då jag var barnvakt.
susie och matt åkte iväg för att gå på bio, jag va barnvakt. efter at dom varit borta en timme vaknade daisy och ropade lite, men hon brukar vakna och ropa typ "mamma" men så somnar hon igen på en gång. inte igårkväll.
hon skrek och grät och höll på som en jag vet inte vad, kitty som sover i samma rum vaknade också såklart. jag tog upp daisy och vi gick ner, då kom det. som tur var var vi nere vid diskhon så hon kunde spy, för det kan ja säga att det gjorde hon. jag höll henne över och jag hulkade mig själv när ja såg att det bara sprutade spy. efter att ja ringt matt och susie, som inte hade satt på ljudlöst inne på bion, var dom påväg hem. precis när daisy lyckats somna i min famn och susie satte nycklarna i låset vaknade hon igen, typiskt.
efter ett tag gick jag och la mig, somnade till min ipod och daisys gråy/skrik. men idag mår hon toppen igen!
ska in i duschen nu, tror nämligen att jag har kräks i håret :S BLÄÄÄ, och sen ska ja försöka fixa iodning något att ha med mig till picnicen hos julia.
halv 1 hämtar ja daisy och ikväll efter att jag&lisat slutat så åker vi till svenska kyrkan och äter semlor. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0