kul

hejhej
vilken tur att vi åkte til madame tussauds idag för det var idag vi hade bokat haha.
det va mycket bättre än va ja föreställt mig och vi va där en timme ungefär.
Susan sarandon och sean paul gaultier var dom som var mest verkliga enligt mig! vi har posat med blandandra beckhams, johnny depp, jennifer aniston, hulken och audrey hepburn. bilder kommer nog inom kort.
Vi åkte sedan vidare till oxford, men innan det så tog vi en timmes extra tur åt nått annat himla håll. vi åkte alltså fel. men tillslut så kunde vi spatsera ner för oxford och komma till primark. vi behövde båda strumpor och jag köpte en stor väska som ja får plats med träningsgrejer i och så köpte jag träningsbyxor. nu äre inge mer shopping tills amanda kommer, på torsdag :D
ikväll blire melodifestivalen! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0