måndag och ny vecka

hejhej!
har inte orkat/hunnit/orkat/orkat skriva men nu så.
igår va vi somsagt på lion king, helt otroligt! så himla duktiga skådespelare/dansare !!
efter det åkte vi (jag va den enda som åt) och smällde i oss donouts, måste ta&ge mig nu ..
sen åkte vi hem&jag färgade majjas hår. efter det gick jag hem, i snöstorm.
det snöar som tusan här !! snöade hela natten och har snöat konstant ända tills nu, hoppas/hoppas inte att det fortsätter.
jag vill att det ka fortsätta, eftersom det är otroligt mycigt. men samtidigt vill ja att det ska sluta NU. när det snöar är inte barnen i skolan, dvs att jag jobbar hela tiden.. har jobbat från kl 8, så ja tycker att det räcker för idag.
tur att matt är hemma iaf, annars hade det blivit riiiiktigt jobbigt.
slängde ihop pasta och köttfärssås nyss också, himla gott blev det ska ja säga!
nej nu måste ja sluta, för vi ska till parken och leka in snön......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0