ny vecka

hej.
känns som jag haft liknande rubrik tidigare, men det vore ju inte så konstigt eftersom efter varje söndag så börjar en ny vecka, som ni kanske vet?
har jobbat klart mitt morgonpass och ätit en stor och god frukost som bestog av två rostade makor, en med ett stekt ägg på, kiwi och jordgubbar och äppeljuice :D det va mumms kan ja lova
Lisa stackarn är hos tandläkaren och rotfyller sin döda tand (haha va hemskt det lät) och efter det ska vi fixa så vi kan göra högskoleprovet här. vi har funderat på det i typ 2veckor men har inte fått tummen ut förän idag. lisa börjar halv 1 så vi får se om vi hinner, annars får det bli imorgon.
regnar gör det också .. men förhoppningsvis så ger det sign tills ja ska hämta daisy. Vi har tydligen något problem men rören i huset så om det regnar mycket och "brunnen" (som är under köksgolvet) fylls så kommer det bli badhus på bottenvåningen. hoppas INTE detta händer under nästa vecka bara(peppar peppar).
juste, jag har fått igång tvn nu. det var visst kabeln mellan tvn och boxen som inte var i. men ni funkar det alldeles utmärkt! måste kolla om typ desperate går ..

om precis en vecka så ligger jag nog och sover, för då är familjen borta och jag&lisa har en veka och en helg heeeelt för oss själva. sovmorgon varje dag om vi vill, kan vara ute, inne, borta, hemma? Vi har allt lite planer för vekan och helgen men ingenting är spikar, vi får helt enkelt se hur allt blir. det är ju inte så vi har något annat än oss själva att anpassa oss efter !!

Kommentarer
Postat av: Svårmor

Hej på dig stumpan!

Jag läser din blogg varje dag nu. Det känns som när SARALILL var där. Tänker på dig, big city ...Men du får tänka på att detta är en bra erfarenhet för livet. Är det ngt du behöver du skiva vad så skickar jag det. HA DET BÄST GUMMAN

SVÅRMOR Kicki

2009-02-09 @ 11:38:56
Postat av: moster

tack för den förklaringen. här regnar det inte vi har snö och vid nio tiden när jag gick till jobbet var det 15 grader kallt brrrrr. vet inte vilket som är bäst. har sett att en tjej som kommenterade i din blogg har samma efternamn som mej, det är inte många som har det nämligen. kramar Damm

2009-02-09 @ 14:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0