seven pounds

ojojoj, idag har jag jobbat från 08:00 till 16.30. jobbigt när man varit ute och luffat i snön kan ja säga.
alla är helt galna och london står still! ingen skola, inga bussar, endel affärer är stängda .. allt pga av snön.
i parken där det annars inte är en enda person, var det idag ca 100 snögubbar, stora och små, och en himla massa galna london-bor.
efter att ja äntligen slutat så mötte ja upp lisa och vi gick hem till henne och åt mat och kollade på seven pounds, som förövrigt var en riktigt bra film! sen gick ja hem och pratade med briggsarna ett tag, såklart. vad skulle jag annars göra när ja egentligen bara vill upp&sova?!
imorgon jobbar jag från 8 till ungefär 13, sen ska jag vara ledig resten av dagen, men vi får väl se hur det blir med den saken..
nu ska ja läsa boken ja lånade av lisa. haj

här är mitt hus föresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0