sönda!?

hejhej
nu är jag hemma igen, i ett tomt oh tyst hus ..
igår efter att sagt hejdå till familjen och kramat godnatt så gick jag till lisa. vi lagade mat och kollade på en utav filmerna vi hyrde. efter det somnade vi båda som små barn. inatt var det tydligen min tur att snarka okså .. hmm.
om en halvimme ska ja möta lisa igen, för att åka på au pair-träff. vi ska tydligen till något museum. efter det tar vi svängen förbi svenska shoppen, en butik med bara svenska saker så som: sill, knäckebröd daim, tuskiskpeppar, köttbullar och kaviar m.m. efter våran tripp dit går vi vidare till svenska kyrkan där vi kommer se reprisen av melodifestivalen som var igår ..
planerna för kvällen/natten och morgondagen är väl i princip att äta upp lasagnen..
hejdå

saknar er alla där hemma!!!

Kommentarer
Postat av: moster

skönt att läsa att ni verkar ha det himmla roligt i london, är lite avundsjuk faktist. sänder här en försenad alla hjärtans kram till dej. själv satt jag på ett distrikts möte precis hela dagen igår. stor kram hälsa lisa så gott, så får ni ha en riktigt bra dag.

2009-02-15 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0