sovmorgon

godmorgon!
jobbade ju ingenting denna morgon så jag tog mig en sovmorgon till halv 10, åt en stor frukost och nu sitter jag här.
jag har däremot varit vaken tidigare på morgonen. jag har hört både daisy och ollie skrika så inni h*lvete, men som tur va så somnade jag om.
om lite mer en halvtimme så kommer lisa hit, vi ska gå till gymmet och efteråt ska vi simma. nejnejnej det är inget skämt vi ska faktiskt träna, jag fattar inte att jag faktiskt är peppad idag också .. konstigt dethär. men bra, mycket bra!
nej nu ska ja börja packa iordning väskan och jaa .. vänta på att lisa knackar på dörren.
hejdå



föresten, här kommer en försenad bild från lasagnen som jag&lisa gjorde.
vi hade hitade inga plattor så vi fick ta det som var närmast ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0