tisdag

hoho
nu har jag vaknat!
jag ställde klockan på 07.40, så ja skulle kunna ta bort kedjan på dörren, så målarna kommer in.
sen gick jag&somnade om.
lisa ringde just och berättade att claudia hade spytt två stora pölar på inne på museet och att dom va på väg hem. tanken va att dom skulle ha ätit mat där eftersom dom inte hade något hemma typ. så nu ska ja bege mig till sainsburys och handla lite mat till dom stackarna. fy a mejjen
nej om man skulle gå ner och va lite ivägen för målarna då kanske ..
hela köket är täckt med plast och jag måste flytta allt för att komma in i alla skåp osv ..
jobbigt jobbigt.
men jag r hungrig och måste komma igång.
12.30 äre fika också!
adios





Kommentarer
Postat av: olibiv

missing you a loooot!

2009-02-17 @ 12:35:13
Postat av: mammis

Hallå Emmis jag har inte fått iväg paketet än men jag hoppas att få iväg det i morgon. Jag har med det till västerås. Här är det stressigt värre. Allt ska vara klart så att de kan smyg öppna på fredag. Kram Mamma

2009-02-17 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0