torsdaag

hoj hoj
har jobbat klart även denna morgon ..
idag ska jag vara hemma runt 1-2, för att ta över daisy (susie är hemma idag och imorgon), vid halv3-3 ska vi gå till skolan och hämta ollie för att sen ta med honom till doktorn och JAG ska vara med som stöd när han tar sin egypten-spruta .. det känns sådär. han har satg att det är okej och han ska få ha både sitt nintendo en en godispåse men det känns ändå som han kommer balla ur. dessutom ska han tydligen sitta i mitt knä och jag komme få hålla i honom så han inte hoppar till, hmm det låter skumt. hoppas det kommer gå bra iaf.
efter att sprutan är fixad ska han tillbaka til skolan för att sedan gå till sin art-class och jag&daisy går väl hem kan ja tänka mig. susie skulle vara tillbaka runt 5 och från och med då är jag ledig ääääääända fram till nästa söndag hohohihi gött!! (förutom att ja ska babysitta imorgon kväll, men det räknas inte).
neeej om man kanske skulle t apå sig lite kläder och städa lite .. eller mycket .. mm.. hejdå

Kommentarer
Postat av: gammelmoster

Hallå där! Måste bara kommentera ang.städning! Jenny har städat duktigt nu ska du veta!Till och med skurat toaletten;he,he. nu blir hon säkert arg på mej när jag skriver det här.Ha`de jättebra!Många kramar Eva

2009-02-12 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0