tosdag

uuuuuh va bra det känns att vara tillbaka i desperate houewives-tittandet. jag har ju missat en sisådär 3-4 avsnitt emellan men det får jag ta igen nån annan gång.
har jobbat klart mitt morgonpass och nu ligger ja nerbäddad i sängen.
idag skulle jag vara ledig från halv 10-halv 5 men susie hade tandläkartid halv 1, så ja ska upp och hämta daisy då. tusan, jag och lisa som hade planerat att gå&simma. när man väl har bestämt sig att man ska röra på sig så är man lite peppad sådär, jag har faktiskt längtat av någon konstig anledning. men nu hinner vi inte. jag kommer ha daisy till susie kommer hem, kansle halv 2 eller nått, och lisa börjar 3 . visst vi skulle säkert hinna om vi skyndade oss, men .. nej.
så vi får väl se vare bli idag. blir nog en promenad med lillan idag igen.
sen får vi väl se, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0