tuttstånd

hej och godmorgon ..
jag vaknade av att lisa läste en tidning, hon är allt bra knäpp dendär lille filuren.
jo igr va vi i kyrkan och mitt i allt så frågar lisa om ja tyckte att de va kallt. jag svarade "lite" och sen vare inge mer med det. men efter en stund så sa hon "nu fryser ja så mycket så ja har tuttstånd" HAHAHAH jag brister ut i ett asgarv och lisa hakadesnabbt på. men vi bet oss i läppen och kollade åt motsatt håll än på varandra. guuud va knäpp hon äääär :p
idag ska vi oh julia köpa träningsskor och ikväll ska vi ut. än så länge är det bara jag&lisa men vi får väl se om vi får sällsis eller inte. av julia alltså.
nu måste vi göra oss iordning.
adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0