you better run

hejhej
idag är det söndag och idag kommer briggsarna hem igen.
jag kan inte fatta att det redan gått en vecka sen dom åkte.
har precis varit och handlat mjölk, potatis, ägg och gurka tills dom kommer hem haha
det va så jääääääkla tungt! två stora mjök och massa potatis, det väger!
idag ska ja plocka lite i huset, damsuga mitt rum och slänga lite skräp osv. ikväll ska jag&lisa ta oss en lång tur till kyrkan. men det blir inte förän runt 6 nångång tror ja.

när ja gick och handlade gick jag förbi gymmet som ligger där och just idag hade dom något supererbjudande, det kostade bara 10 pund att joina. jag funderar på't. men ändå så kommer det bli lättare om jag och lisa går på samma, för då kan man peppa varandra osv. plus att man inte kan backa ur om man vet att den andra ska gå. Lisas gym är ett privatgym oh det kostar ca 600 kr i månaden, det är väl ganska billigt väl? eller alltså det kan ju va himla mycket dyrare. jag tror det får bli så. jag längtar efter att få komma igång.

ojojoj ja kan inte fatta att ja ska upp&jobba imorgon..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Emma! Fick din bloggadress av mamma Lotta igår när vi var och bowlade;) lite nyfiken på hur du har det i stora staden, bättre än Krillehôla?! (ha ha, vilket skämt) kul att se att du har det bra!

Kram Pernilla (grannen snett över;)

2009-02-22 @ 20:39:57
Postat av: ALICIA - shopping & foto

borde också börja gymma igen... :)

2009-02-22 @ 20:47:33
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0