blogglovin, underbara blogglovin

hejsan svejsan
jag och lisa va i kyrkan idag igen.
alltså jag vill bara säga att ja inte håller på att bli kristen, inte för att det är något fel med att vara det men aa så är det inte iallafall. vet att vi hängt i kyrkan lite mycket på sista tiden men ..
idag var det iaf lisas tur att få ta emot allas blickar :p
när ja kom hem så gjorde ja lite tortelini och åt bönsallad, mumma! jag har inte riktigt gillat bönor innan, alltså ni vet typ kidneybönor osv, inte "vanliga" gröna. men de va riktigt gott. bara 1pund på sainsburys :p
jag blev riktigt mätt också, vilket va .. bra! ska bara blåsa håret sen ska ja gå&lägga mig..

förut var det typ ingen som läste min blogg, nu gör familjen det, mycket för att hålla koll på mig här i storstaden och för att dom saknar och älskar mig (eller hur? haha) men nu har till&med grannarna börjat trillat in, trevligt :)
påtal om grannar så kom jag att tänka på att det kanske finns nya hus och annat som inte var som det var när jag lämnade det. kommer kännas konstigt.
jobbigt kommer det att vara att inte fira sommaren i kristinehamn, faktiskt. sitta på bryggan bakom badhuset med fisen, kanske spana lite på rille ;), cykla ut till skärgårn och ligga där hela dagarna, eller åka ut &lägga sig på en varm ö nånstans, åååååå va långt bort det känns just nu.
måste tillägga att sommaren i london nog inte kommer vara så dum den heller

inte nästa helg men helgen efter, då kommer mandis :D
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0