westfield

hejhej
westfield va helt okej, jag köpte en klänning, ett skärp och en plånbok. Och så har ja provat sushi för första gången också. det var ett "rullband" på bordet där det åkte mat, så man kan välja vad man vill ha och se all mat. jag tyckte om det, lisa gjorde det inte. ikväll ska ja ju vara barnvakt så när lisa kommer hit senare så ska vi laga tacos, med "svensk"tacokrydda!
påväg hem köpte vi en stor bacardi vatemelon och två smirnoff ice inför morgondagen. Både jag&lisa trodde det var 21 som gällde för att få köpa alkohol, men det är tydligen 18. vilket är bra :p vi får se om det räcker med detdär imorgon, annars är det ju bara att handla mer haha
imorgon ska vi till harrods också. men det blir nog bara som lisa sa: "bara kolla".
ha en bra helg, hej

Underbara litche

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej! Ta det lungt med Smirnoffen har har vi det bara varmt skont, jag kommer att lasa din blogg fler ganger halsa till Lisa

Kram Mormor & Morfar

2009-02-07 @ 03:25:09
Postat av: Anonym

hahaha vilken skön mormor!

här sitter oliven och skrattar åt kommentarerna och saknar dig! Ta hand om er

xxx

2009-02-08 @ 22:44:37
URL: http://oliviaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0