19 januari

godmorgon allesammans!
slutade för en halvtimme sen ungefär. ska fortsätta städa mitt rum nu tänkte jag.
har fixat lite med tvätten också, jag lägger bara allt på hög förtillfället. både smutsiga kläder och rena ..
i min byrå är det kaos så där måste det också bli bättre ordning.
jo juste, igår fixade ett engelsk mobilnummer så om det är någon som skulle vilja ha det så är det bar att säga till.
inte för att ja tror att det är någon annan än typ amanda och olivia som skulle ha användning för det. förutom dom som inte redan har det då!
och förhoppningsvis kommer rikard snart hit! åh vad ja längtar !!!
nu ska ja fortsätta med städningen då ..
adios

Kommentarer
Postat av: karin

heja emma! är london skoj? :D

2009-01-19 @ 15:10:08
URL: http://peckisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0