att "göra stan"..

.. i London är typ, skitkul!
jag och lisa möttes vid 10 och tog bussen in till stan där det blev en stor påse :D
tre par skor, en tröja, underkläder, smycken och ett par strumpbyxor :p
.. men nu är vi tillbaka i Queens park och börjar jobba kl 15. idag ska ja hämta daisy på Jelly totts och sen hämta kitty och en kompis på skolan, sätta mig själv och barnen på starbucks och vänta på att Ollie blir klar med sin tennis.
Brukar va lite "träligt" med daisy på "dagis" eftersom hon vill att hennes mamma ska hämta henne, men man får muta henne med kakor så brukar det gå.
imorgon ska vi till nothing hill och gå på en marknad, kolla läget och så.. På torsdag är det köttbullstorsdag här på donaldson road och jag&lisa ska planera våra parken-planer, på fredag är det utgång för första gången för mig (hoppas det går bättre än helgen som var) då jag kan fira "att jag varit här i två veckor"...........
men idag är det bara tisdag och snart dags att gå ..
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0