buhu

inte blev jag något visare av att gå till doktorn inte ..
han sa att jag skulle hålla för näsan och munnen och blåsa ut luft ur öronen ungefär varje halvtimme ..
jag ville ha nått piller eller nått annat bra som skulle hjälpa, men visst min huvudföda får väl fortsätta att vara ipren och cuprofen, usch
nu måste ja skärpa till mig, mitt rum set ut som ja jag vet ärligt talat inte som vad.
handlade lite schampo och balsam, tvål och lite andra grejer förut, härligt att få spendera pengar ibland, speciellt på saker som typ schampo..
jaja, hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror mitt samtal som jag väntat på kommit ;)

Miss u ! hoppas du har det bra !

2009-01-26 @ 15:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0