förjävlig jävla natt !

ja fy fasiken!
jag hade en mardröm inatt, vilket inte va så kul. sen vaknade jag en gång till av mitt jävla öra.
jag har fått typ lock i örat, det känns precis som när man åker in i en tunnel eller när man flyger, vanligt jävla lock i örat.
det är inte det att det bara är störande, det gör skitont! det känns på hela högersidan av mitt ansikte, ner i käken. igår gick det över med några ipren, så det blir nog några idag med, men fan va jobbigt det är!
igår satt jag och väntade i 20 minuter (det är länge när man bara sitter och stirrar) på att en film skulle laddas klart. wihu äntligen klar tänkte jag. när ja skulle kolla på den så vare bara en jävla trailer. så jävla sur blev jag ! som tur va hade jag en annan film ja kunde kolla på istället. den filmen hette "friends with money" och va .. okej. det kändes som filmen va ett långt avsnitt ur en serie eller så och den hade ett konstigt slut .. men den gick bra att somna till iaf!

snart kommer den någon hit som ska städa soffan (?) och sen kommer lisa hit, det är ju köttbuls-torsdag ;)
i eftermiddag börjar ja inte förän alla kommer hem, vilket är gött. blir istället en lång kväll eftersom ja ska med till badhuset. helt okej ställe att fördriva tiden på. får betalt för att simma och leka med barnen liksom (Y)

en sak jag precis kom att tänka på när ja såg att det regnade är att, i sverige har jag haft sån himla otur med vädret, JÄMT! ska ja ut någonstan så atningen regnar det eller så är den motvind. när jag cyklar är det gärna båda två. här i england är det precis tvärtom. som idag, när ja inte ska gå&hämta barnen (och jag inte behöver gå utanför dörren om ja inte vill) så regnar det. häromdan när det regnade så slutade det när ja skulle gå&hämta barnen! hur bra som helst. PEPPAR PEPPAR nu bara!!

nej nu ska ja kolla runt lite, adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0