från grisen i london ..

fy fasen vilken gris jag känner mig som! jag har inte gjort annat än att ätit idag känner jag.
jag&lisa lagade tacos förut, tyvärr blev det inte ens likt den som man äter hemma. kryddan smakade inte tacos för fem öre :(
imorgon har ja fått tid hos läkaren, men jag jobbar ju då så ja måste dit vid 10-11 och få en "drop-in-tid". hoppas att det finns tid för lilla mig, för jag orkar inte med dethär nå mer.
imorgon är det också första riktiga dagen för mig , vilket faktiskt känns bra. daisy har varit en ängel hela dagen och frågat mig om saker, velat att ja skulle bära henne och sitta i mitt knä osv. så jag hoppas verkligen inte att hon skriker imorogn när ja hämtar henne på dagis. imorgon är det tre saker som jag känner att ja bara måste "klara".
1- få tid hos läkaren och förhoppningsvis få något till mitt öra.
2- hämta daisy (och dom andra) utan några större problem
3- få dom att äta maten som jag kommer laga.

önska mig lycka till vettja, eller iaf håll era tummar!
nu ska jag göra mig iordning och sen ska ja kolla på några avsnitt av vänner som lisa glömde här ;)
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0