onsdag

god morgon på er !
sitter här i mitt rum, har suttit här ett tag, börjar bli ganska tråkigt ..
lisa har börjat tagit engelsalaktioner på onsdagar, torsdagar och fredagar (tror jag) på morgonen och slutar inte förän om en timme. och då ska ja möta henne typ vid skolan.
jag har lite småsaker ja måste inhandla plus ett (minst ett :p) par nya skor som ja kan ha på lördag. då ska jag nämligen ut för första gången här i london. spännande!
men idag är det onsdag och idag ska vi (jag och susie, mamman) inte hämta dom stora barnen eftersom båda två ska till varsin kompis. så jag ska för första gången gå och hämta upp daisy själv på jelly totts och så ska vi ta en tur till parken. men det är inte förän kl 15.
jag jobbar 1½ timme på morgonen och 3½ på eftermiddagen. nu i början jobbar jag mån-fred, men när jag kommit in i allt så kommer jag bara jobba mån-ons (morgon och eftermiddag) och tors&fre bara 1½ på morgonen. sen är jag ledig lördag och söndag. Men eftersom jag "missar" 3½ timme varje dag tors&fre så kommer dom timmarna att användas på babysitting när föräldrarna ska bort, typ en gång i veckan och en gång på helgen.
Låter kanske krångligt men det är det icke.
jag vill att tiden ska gå lite fortare så folk kan komma&hälsa på !! känns ju som det är lite väl tidigt än :p
Jag trodde att det skulle gå som i stockholm, när ja åkte hem. men det går förvånansvärt bra ! och det känns som det bara kommer att kunna gå bättre.
Det värsta är maten, jag har knappt ätit nånting, men försöker äta när jag är själv. Deras mat ser så jävla vidrig ut, all mat ! Men det kommer också gå bättre, annars får ja väl leva på typ .. flingor och McD :p
nejni, ja ska nog läsa en bok eller så .. eller börja göra mig iordning kanske.
jaja, ha det så bra ! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0