rille

Erat förhållande.

Vad heter ni? Emma Blomqvist & Rikard Fröberg
Hur träffades ni? I skolan  
Hur länge har ni varit tillsammans? Lite mer än 2½ år
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? nopp
Har ni barn? Haha aa flera stycken
Har ni haft sex? Ohja !
Har båda körkort? Japp

Isåfall vem kör bäst? Det är nog Rille ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Hmm.. bland dom första iaf
Vem sa "Jag älskar dig" först? Vet inte, kommer inte ihåg
Vem är äldst? Rikard

 Vilka stjärntecken är ni? jag är stenbock och rikard är fisk. 
Vem fyller först på året? Jag, 3 januari
Vem är längst? rikard
Vem sjunger bäst? Haha rikard är väl den som "sjunger" mest och bäst
 Håller ni i handen på stan? Vi är typ aldrig på stan, men jao
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja?
Vad har ni gemensamt? En massa, typ humor och en massa kärlek höhö

Blev du kär i första ögonkastet? Nope, det tog ett tag för oss :p
Har ni någon speciell låt? Ja, sen igår har vi det, eller jag har iaf :D
Har ni stora framtidsplaner? både ja och nej.
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har grinat en del, ja
Har ni varit utomlands tillammans? nej
Vilket är ert bästa minne? Oj, inte en aning. Vi har nog rätt många att välja på.
Men Göteborgstrippen va väldigt mysig!
Vem lagar bäst mat? Jag, såklart ! ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter mandlar och kollar på Mythbusters haha
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? japp
Vilka är din partners snyggaste underkläder? Snyggast utan ;)

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Njae skulle ja inte säga
Blir du lätt svartsjuk? Inte så mycket längre faktiskt

 Brukar ni bråka? Tror vi har bråkat en enda gång bara, så nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är fin!
Brukar nån av er prata i sömnen? Aa rille :p

LOVE YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0