snark

å herre gud jag är helt slut.
jag ska sluta halv 7 typ men slutade nu kvart i 9.
jag va iof med barnen till badhuset plus att ja skulle lägga dom eftersom matt jobbade och susie skulle på något möte.
det pinsamma var att daisy SKREK hela tiden så ja va tvungen att ringa susie, så hon fick komma hem! skitunge!
n'nner att det blir en tidig kväll ikväll. ska ju upp tidigt imorgon igen.
imorgon blire jobb på morgonen och eftermiddagen, på kvällen ska ollie ha kompis som sover lver OCH att föräldrarna ska på bio. undra hur detta kommer gå. som tur va kommer dom lägga barnen innan dom åker denhär gången. tack gode gud för det !

inge sugen på lite mer londonshopping jag är då !!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0