socker?

hejhej
är så himla trött.
hos doktorn imorse/middags gick väl sådär, det va bara en vanlig hälsokontroll. så inga news eller nånting om mitt stackars öra... men kissa i ett himla rör, det fick ja däremot äran att göra. hur tror dom att man ens ska kunna klara av det!? uscha
började inte förän 16.30 då jag och kitty gick till badhuset. vi, eller snarare JAG tappade bort oss, men vi hittade efter vi fått hjälp. badhuset var som vanligt, dvs: blött. barnen lekte med mitt hår och hälde vatten i mitt ansikte. nu är ja mest bara trött och sugen på godis.. onvanligt
är barnvakt just nu, matt och susie är på bio och jag är mer trött än va ollie verkar vara.
jag hör fortfarande hur det rasslar i legolådan, trots att ja sa till honom att sluta för sidär bara 10 minuter sen.
nu ska ja gå och lätta på kissblåsan minsann.. hejdå och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0