tisdag

godmorgon!
va hos lisa med henne och maja igår, kollade på film och åt glass typ.
jag gick hem vid halv 10 eftersom ja höll på att somna.
skrev ju igår att ja inte har internet än, när ja kom hit igår så fixade Matt det åt mig på ca 2 sekunder, vilket va toppen!
Och dom ska skicka efter ett sim-kort till mig idag också så det kommer också bli bra, iaf mkt bättre och billigare.
jag har precis jobbat klart mitt morgonpass, eller jag har egentligen en kvart kvar men jag har inget mer att göra så jag slutar nu :p (på ett tag)
det kommer folk hit och ska fixa nått och då måste jag vara här och "vakta" huset så det går nog jämt upp.
ska ringa lisa också, eftersom jag inte börjar igen förän 15 så blir det lite väl länge att bara vara hemma ensam.
så, bye

miss you ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0