tisdag, 2

hej igen
idag har det gått väldigt bra faktiskt! (peppar peppar)
det enda är väl att dom får göra precis vad fan dom vill,
men det kommer det bli ändring på, iaf när jag kommer ha dom!!!
igår hade dom tex vattenkrig i hela huset, för att föräldrarna inte håller kvar vid sina "nej".

jag och lisa kom precis hem från McD, åt lite pommes och drack oboy :p
det va så himla roligt för det kom in en kille i typ våran ålder med en tidning och så ställde han sig utanför toan och väntade. Den som var där inne, fick vi reda på att hon bla rökte någonting och ja säkert inte kissa iaf, för hon va inne där hur jävla länge som helst! han blev typ galen men tillslut fick han komma in på toan på mac donalds, med sin tidning. och han kissade inte bara han heller haha. det äckliga och roliga va att han hade ju sett oss skratta och kolla hela tiden på vad dom höll på med, så när han var klar på toan så frågade han om vi ville ha tidningen, jag sa såklart nej, eftersom han precis haft den när han bajsade, lisa sa däremot yes please HÖHÖ
det va lite roligare i verkligheten
hörs imrogon, mitt internet krånglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0