tisdag

tjoho!
jag har väl berättat om hur bra "kompisar" jag och daisy är? och att hon kallar mig massa fula ord och slår/kastar saker på mig? hur tror ni då att det gick första "riktiga" dagen ja skulle hämta henne!?
jo det gick precis skitbra :D:D:D:D
när jag kom in igenom dörren slänge hon sig ur sin frökens famn och sprang till mig och ropade "ellaaaaaaaa" (hon kallar mig det) med öppna armar! jag gick och tänkte på den grejen när vi gick till skolan för att hämta dom andra två, jag kunde inte fatta att det var sant, annars när jag har kommit har hon gråtit och inte velat följa med. hoppas det går lika bra idag :P
nu fram till 15 vet ja inte riktigt vad ja ska göra, lisa är hos tandläkaren nu så ja ska ringa henne om ett tag, så antingen kommer hon hit eller så går jag dit.
himla härlig dag här i Queens park hörrni !
haj  

Kommentarer
Postat av: karin

Haha, det är svårt att tro att crystal skulle slå mastis. Allvarligt talat, bööö vad avundsjuk jag är på dig som får bo i London. :)

2009-01-27 @ 23:34:41
URL: http://peckisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0