tisdag

hej igen
nu har jag jobbat klart för dagen och den har varit TOPPEN !
förra gången ja lagade mat så gjorde jag mac&cheese, som tydligen smaka väldigt gott, själv tyckte jag att det smaka typ .. jord med makaroner men aa dom gillade det iaf. Idag gjorde jag min andra måltid vilket var köttbitar, morötter, ärtor, majs och ris typ som en gryta. allt blandat liksom. och gissa vad?! dom älskade det ! alla barnen åt upp allting, alla gånger de tog om och när det va heltslut i grytan ville dom ha mer. jag borde laga mat oftare haha
igår hyrde jag&lisa en film föresten, stardust. konstig men helt okej film. en till sak, lisa ar en död tand! jättekonstigt men nerven i tanden har dött, så en av hennes tänder är helt grå. stackarn va helt i smärta här för några dagar, tur att det gick at fixa!
nu ska ja nog .. kolla en film eller läsa en bok och gå och lägga mig, gud va gött !
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0