va faaaaaaaaan !

ni kommer nog inte tycka detta är konstigt, men det vet jag attt lisa kommer göra för hon vet hur katterna är här!
våran katt har flera dörrluckor i huset så den kan springa ut&in hur den vill -och det gör den !!
så såg ja lilly (som våran heter) ute på gården, sen helt plötsligt inne i mitt rum. och helt plötsligt börjar den får kväljningar. jag typ ropade till den "NEEEJ" och aktar mina papper och böcker dom hade blivit nerspydda om ja inte flyttat på dom. Men så hoppade hon ner och spydde upp värta pinnen och slemmet på heltäckningsmattan istället, FY!
jag gillar inte katterna här, dom är konstiga! hon bits och rivs också

planerna för helgen var ju utgång, men så ser det inte ut just nu, inte för mig iaf.
skulle ut på lördagen, men lisa skulle vara barnvakt så det blir imorgon fredag istället. men då ska ja vara barnvakt, så vi får väl se hur allt blir.
imorgon ska ja träffa en annan au pair för en fika. konstigt att fika med någon man inte känner men om ja inte kände en enda kotte här så skulle ja också fika med nån svensk!

nu ska ja göra mig något häftigt att äta
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0