freda II

klockan är 00.43, alltså lördag, men ja skriver om fredagen.

idag har vi åkt london eye, åkt båt på themsen, ätit underbart god mat på leicester square och gått en massa :p ännu en toppendag! vid övergångsstället till Hamleys kollade jag in i en bil som stog i kö precis framför oss, och vem sitter där? jo självaste Harry Potter. Harry Potter finns ju inte på riktigt som nivet, men det va han som spelar honom, Daniel Radcliffe! häftigt VA?!?! (en till kändis att pricka av på listan. listan som faktiskt inte ens existerar). på vägen mot leicester square så ser ja någon jag känner igen, och vem står mitt bran allt folk om inte min exbästa kompis. pontus storm. helt otroligt va världen är liten. på exakt samma gata, exakt samma tid. han va där och firade pappa bosse som fyllde 50 i mars (eller vare maj?) väldigt trevligt men chockerande att träffa på dom!

nu blire sängen. innan jag ska vara på familjens hotell ska ja hinna med både en dusch och frukost. så nu blire somsagt sängen. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0