freda

morrn morrn
nu äre bara simning kvar i eftermiddag, sen äre helg!
vädret är molning och inatt tror ja till&med att det har regnat. men det gör inget, för ja ska ändå ha mens typ imorgon, så det passar alldeles utmärkt. för min del.

idag är det precis ett halvår kvar tills ja är 20. konstigt nog ser ja inte fram emot det .. känns som alla tröttnat på att fira 20åringar när det väl blir min tur, eftersom jag är typ dyngsist.. men men strunt samma

igår va ju jag ledig. då vare no mercy i mitt rum. rensade hela rummet och när ja kom hem från en mysstund med julle så trodde ja inte mina ögon när ja kom in i rummet. hade glömt bort att ja hade städat. finnt blere

nu snart ska ja till majja tror ja, sista dagen idag för henne här i London, iaf för ett tag. så vi ska dit, tror det blir lättast. men vi har inte några planer än så ja ska ringa först. alltså nu. ha en bra dag och en bra helg!

efter helgen kan ni vänta er lite bilder också, har 42 st i mobilen som ja ska lägga in på datorn, dock kommer ni inte få se alla, men några! nu ska ja hoppa i kläder. haaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0