måndag II

för ett tag sen köpte jag ett slags pulver, för tändera. pulvret ska göra dom vitare! det är inte det att ja tycker att ja har missfärgade tänder, utan bara det att jag ville prova. det är en liten burk, som såndär nivet, hockeypulver. det är mintgrönt och smakar som denevit, tandkrämen, alltså lite lite lakrits. fast också mint. helt okej god liksom. så idag doppade jag min nerblötta tandborde i pulvret och började borsta. efter det så tog ja vanlig tandkräm, för det blir lite "stora" pulverbitar mellan tänderna, och jäääklar vilken fräsh mun jag har nu ska ni veta!
jag undrade först om mitt tandkätt skulle frätas bort, men nu känns det bara rent och fräsht! varför berättar jag detta? jo för att ni vill veta, eller hur?! aa juste!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman nu börjar det närma sig, guuuud vad jag längtar, hoppas nu bara jossan blir frisk från allt så blir det jätte bra.Var på edvins 1 årskalas i går han var för go han är så medveten nu han flörtar hejvilt. Kramis

2009-07-06 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0