tisdag II

familjen är borta, påväg till deras mormor, jag har hela huset för mig själv och huset är tyst!
kommer inte ihåg senast det kändes såhär lugnt och skönt!

dagen har varit bra, mycket bättre än igår. känns dock skönt att ja vet att ja inte ska jobba förän på måndag igen! familjen är borta resten av veckan och kommer hem på lördag kväll. på söndagen ska vi till legoland. veckan därpå jobbar jag mån-tors och då blire heldagar. vilket kommer bli tufft. kommer däremot bli bland det sista gör. den helgen, den sista, kommer pappa&co, vilket ska bli jätteroligt och jag längtar!! jobba blir på måndan och ev tisdagen. lördagen efter kommer ja hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ni fatta det? inte jag

har dock packat lite. har fyllt en halva i ena resväskan och det är typ ingenting. har mer än hälften av alla kläder kvar, skor och en himla massa saker som ska med. men jag ser fram emot att få slutpacka! :D oh inte långt kvar nu alltså

läste klart min bok igår och kunde inte hålla mig ifrån bilblioteket och låna en till bok av samma författare, Linda Green, toppen. så nu ska ja fixa ett bad till mig själv, njuta av boken och fira att det är lite ledigt och att det är tyyyyyyyst.
hejdå

Kommentarer
Postat av: mikkis

Det är folk som du som visar att man faktiskt klarar det, bara man vill.. Det triggar andra folk att våga :)

2009-07-22 @ 08:18:36
URL: http://mikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0