tisdag II

hela förmiddagen och ända tills för en halvtimme sen så har det regnat, men nu när ja snart ska till jellis, då äre sol :D flyt kallar jag det. fast man vet ju aldrig med vädret här. om en halvtimme när jag äre ute så regnar det väl saäkert igen PEPPAR PEPPAR

har precis städat mitt rum och grejsat, fattar inte hur ja kan stöka till så jäkla mycket, städade senaste gången i typ .. aa nyss iallafall.

alltså ärligt, jag har på mig jeans, en långärmad tröja och en klänning, nu äre hur fint som helst ute. gah blir trött på dethär vädret alltså. på en dag kan det ha varit 30 grader, regn, hagel, åska och snö. och det är nästan sant. jaja.
hörs lite senare, haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0