torsdag II

hejhej igen
dagen har varit toppen, mys med lisen!
vi har gjort allt möjligt. och det blev inga skor för mig, dom va slut. fanns endast 40 och 41. vilket blir lite väl stort. så då sparade ja ju lite kosing där! Hard Rock café-tröjan ja skulle köpa va för dyr tyckte jag, eftersom ja ändå bara kommer ha den att sova i. så jag struntade i den också. dvs £25 + £18 = £43. bra sparat emmson!

nu är bara frågan om ja ska köpa ett par converse eller inte? har hittat ett par såååå fina som jag vill ha. men vi får se hur det blir. har ju ett tag kvar att bestämma mig (16 dagar).

idag har jag&lis aköpt biljetter till We Will Rock You. vi bestämde för ett tag sen, efter Lion King, att vi skulle se minst en till. så imorgon ser vi våran sista. Har inga förväntingar alls, förutom att ja tror att musiken kommer vara hur bra som helst. blev såå himla positivt överraskad över både lion king och dirty dancing så jag ser bara fram emot det. blir en sväng till IKEA också.

bara en sak kvar att skriva: FLYG FÖRSIKTIGT JULIA, så ses vi snart igen :D ha det toppen!
(hon är på bröllop i sverige över helgen)

hörs kanske lite senare igen, hejdå för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0