torsdag VI

efter att ha sippat varm choklad med min bok på ett café i nån timme så gick ja hem. hem för att bla fråga susie om daisy har sovit mycket idag. eftersom det är ja som är barnvakt. då skrattar hon till och himlar med ögonen på ett retfullt sätt och säger: "jaaa det skulle man väl kunna säga" AMEN KUL! då sa ja att ja skulle ge igen. på skoj. då sa hon amen det är väl så varje dag för oss. va?! nej hon sover nästan aldrig, och om hon gör det så är det aldrig mer än en halvtimme. för att jag väcker henne, tar upp henne, ställer henne på golvet, framför tvn, framför datorn, upp&ner. vad som helst för att hon ska vakna. igår sov hon inte alls, hon somnade halv 9, men då dundrade ollie in så hon vaknade och tydligen va vaken en timme till. ÄR DET MITT FEL ELLER!? nej juste! irriterad är jag. men nu jäklar är ja taggad och nu fan ska hon läggas. ska läsa 12189073 sagor om det så ska ta sån himla tid. eller så gör ja som susie gör när hon tröttnat: släcker lamorna, lämnar henne i rummet och stänger dörren medans hon skriker! fattar inte varför det alltid är såååå himla svårt och jobbigt när susie och matt lägger dom. men när jag gör det är det nästan aldrig problem. det slutar ju inte med att nån gråter iaf! nog om det ..

det är nått fel på mitt spotify. så fort ja har det uppe så hakar min dator upp sig. den bara stannar upp, går inte röra nått, inte klicka nånstans. förutom off-knappen då. jag skrev till spotify och frågade vad som kunde vara fel. fick svaret "oj, har aldrig hört detta förut, prova installera om" aa visst. i hopp om att det skulle bli bättre så gjorde ja som han svarat och i en timme kunde ja faktiskt lyssna på spotify, men sen "BRBBRBRBBRRRRRRRRRRR" vibrerade hela datorn. hack hack hack. starta om datorn och starta aldrig mer spotify tänkte jag då. va ska ja göra? jag vill inte ladda ner. spotify är perfekt. för alla andra. inte för mig. känner att ja är lite väl irriterad såhär på kvällskvisten. kul att ja får ta ut det på barnen om nån timme! böööööööö
hejdå på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0