träna

ja det bör vi göra. denna värmebölja som är här (och i sverige) bör vi bara se om en träning, en liten försmak på vad som komma skall. om 50 år finns det inget som heter regn. typ.

tog mig iväg till lisas pool iallafall förut, gött som snus vare! men sen började ja ju jobba igen rätt så snabbt efter det. men dagen (då ja jobbat) har gått fort och det gillar vi. imorgon äre en superdag med nonstop så det göller att ladda upp! imorgon hämtar jag ju daisy halv 1, innan det ska vi ha lunch hemma hos mig, jag, lisa julia&majjsan. efter att ja hämtat daisy så ska vi möta daisy och emilia och ha picknick i parken. efter det vid pickuptime ska ollia, sean, kitty, ava, lulu och daisy med till oss, fullt hus alltså. sen ska ja lägga barnen och vara barnvakt. alltså varken susie eller matt kommer hem efter jobbet. det kommer bli en tuff dag så nu ska ja kolla 90210 från igår och sen sova? njae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0