dagen efter ..

.. och jag mår toppen!
sista utekvällen med majja stog på schemat igår och vi körde på ett säkert kort, tigertiger.
det var mycket trevligt och nattamaten på chicken smakade väldigt bra den också.
att det knackade på dörren halv 9 och att det va dax för födelsedagsfrukost va däremot inte så bra. till en början. men det va också mycket trevligt tillslut och Kitty blev väldigt glad över mitt paket.

no plans idag, än. vi får väl se vad som händer. känns som det blir häng med brudarna. undra hur dom mår? lisa mår nog inte så bra gissar ja på, julia har nog ont i tungan och majja hon är nog också lite bakis, dock inte lika bakis som lisa. men jag vet inte, får höra med dom lite senare!

igår när ja skulle klä på mig inför kvällen tänkte ja ha en kjol, men ja såg ut att väga 2093874kg så ja strejkade och körde jeans, t-shirt och converse. varför har ja inte gjort det innan?????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0