helg

har precis, elelr rätt nyss kommit hem från simningen. jag hänkade på ändå. men ja va inte i vattnet utan jag va bara med som sällskap! just nu har jag precis läst klart tidningen Now, dricker lite nyponsoppa. skulle nog kalla det nyponmos just nu, hade fööör mycket polver i vattnet. men det smakar helt okej ändå.

läkaren har fortfarande inte ringt om det va en allergi eller va det va men exemen är så gott som borta. krämen har funkat väldigt bra. smörjer in morgon och kväll. ska dock kleta på det 3 ggr om dagen men ja glömmer alltid bort att göra det under dagen. men jag gör det iallafall 2 ggr varje dag.

ikväll vet ja inte riktigt vad ja ska göra, vill bara kolla tv/film och mysa typ. vare sig det är med någon eller med mig själv. är rätt trött. och så vankas det familydinner med briggsarna också. trevligt.
hoppas ni haft en bra vecka och får en bra helg! kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0