lilllördag

hej&hå
måste säga att denna dagen varit den bästa på länge
började med jobb på morgonen &så slutade ja lite tidigare, kände att ja va värd det!
sen mötte jag lisa&julia för en snabb promme och sen gick vi tillbaka till mig som förberedde lunchen.
halv 1 hämtade ja daisy och gick till den andra daisy, för att hämta upp dom och sen gå till oss och äta lunchen. mycket trevligt! har varit i parken en massa timmar och nu känns det skönt att ligga i sängen och kunna slappna av lite.
börjar vara barnvakt väldigt snart vilket ja inte känner för direkt efter denna långa dagen men imorogn är ja ledig, då kan ja slappa gärnet!

imorse hände föresten något helt stört!
jag vaknar alltid typ halv 8 av att jag hör barnen. idag vaknade ja av att klockan ringde. kan inte komma ihåg när ja gjorde det senast. det konstiga va att ja inte kunde röra mig, ja va så trött. ja kunde inte stänga av alarmet! kunde ens knappt öppna mina ögon, skumt vare!
trodde ja skulle vara helt död hela dagen idag eftersom ja va så trött imorse men jag har varit förvånansvärt pigg faktiskt. bättre än vanligt.

nu ska ja gå ner&hjälpa till, så susie och matt kan gå .. på bio.
sen kommer lisa hit en sväng, och kanske julia!

tror föresten att ja ska va upp länge idag, gå upp somvanligt imorgon och somna i solen imorgon! guuuud va gött! vädret har varit bättre än toppen 2dagar nu, men det skulle väl a min tur om det regnar imorgon när ja ska vara ledig?
jaja, nu ska ja gå ner&joppa. adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0